peterpinguin@feddit.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 3 years agoDolle donderdag sraadmessage-squaremessage-square21linkfedilinkarrow-up127file-text
arrow-up127message-squareDolle donderdag sraadpeterpinguin@feddit.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 3 years agomessage-square21linkfedilinkfile-text
minus-squareShelena@feddit.nlcakelinkfedilinkNederlandsarrow-up1·3 years agoIk zit ziek thuis helaas. Maar series kijken is wel een goede manier om daar het beste van te maken. :-)
minus-squarepeterpinguin@feddit.nlOPlinkfedilinkNederlandsarrow-up2·3 years agoOww dikke knuffel voor jou en veel beterschap!
minus-squareShelena@feddit.nlcakelinkfedilinkNederlandsarrow-up2·3 years agoWat lief. :-) Die kon ik wel gebruiken eigenlijk. Dank je wel!
Ik zit ziek thuis helaas. Maar series kijken is wel een goede manier om daar het beste van te maken. :-)
Oww dikke knuffel voor jou en veel beterschap!
Wat lief. :-) Die kon ik wel gebruiken eigenlijk. Dank je wel!