Åbningsceremonien til Vinter-OL i Milano og Cortina er nu i gang. Hvis man skulle være interesseret findes en sendeplan her på TV2’s hjemmeside.
Jeg har ikke lavet automatiske opslag med botten, som jeg før har gjort til OL i Paris, Tour de France og den slags. Det er bare et virkelig stort arbejde, så I må lige nøjes med denne version denne gang. Det kan dog godt være at jeg laver et opslag herinde en gang eller to når jeg har tid :)
You must log in or # to comment.


