Sinne meni sekin, paluu parin päivän päästä ainakin hetkeksi. Jatko riippuen redditin vastauksesta. Toivottavasti moni vaivautuu tulla tänne tai https://suppo.fi palvelimelle, muttei sentään niin moni että molemmat menisi nurin!

  • FreeFacts@lemmy.world
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    6
    ·
    3 年前

    Itse ajattelin hyvää hyvyyttäni käyttää jotakin näistä isommista palvelimista, ihan hyvin näyttää toimivan.

    • tieluohan@sopuli.xyzOPM
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      6
      ·
      3 年前

      Molempi parempi. Pohdin myös, että isoilla voi tulla haasteita, jos ulkomainen väki ajautuu sinne. Tosi vaikea arvailla, kuinka moni edes tänne tai lemmyyn yrittää.

      Katsotaan myös, moniko viitsii lukea r/suomen kiinnioloviestin. Yön aikana sinne tuli parisenkymmentä liittymispyyntöä, mikä oli hieman hämmentävää.

      • Fargate@sopuli.xyz
        link
        fedilink
        suomi
        arrow-up
        3
        ·
        3 年前

        Katsotaan myös, moniko viitsii lukea r/suomen kiinnioloviestin. Yön aikana sinne tuli parisenkymmentä liittymispyyntöä, mikä oli hieman hämmentävää.

        Vänkä homma. Luulis kyllä että se viesti luetaan, mut onhan toki kyseessä ehkä voinut olla bottejakin?