• Urt@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    8
    ·
    1 year ago

    Jeg kan huske, at det tidligere var de lokale betjente, man kendte. Især de mere udsatte grupper havde en relation til de faste betjente. Men de er blevet sparet væk og i nogen grad erstattet af fremmedgørelse og en mere aggressiv retorik. Jeg tror virkelig, at de ‘faste’ betjente udførte et nødvendigt og positivt arbejde, som i dag mangler.

    • Klorofyl@feddit.dkM
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      1 year ago

      Jeg kan huske, at det tidligere var de lokale betjente, man kendte. Især de mere udsatte grupper havde en relation til de faste betjente.

      Yep, pædagog-betjentene. En SSP med sudo funktion. Håber konceptet fortsætter. Stor anerkendelse til Torben betjent i Sorø kommune.

  • pomfritten@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    1 year ago

    Der er noget galt med systemet.

    *politiet.
    Lukkede klubber med rygmærker er generelt en dårlig ting.